BLOGGER TEMPLATE

Pages

04 November, 2009

...blog?? ...

salam semua...
sejak akhir2 ni
mcm byk blog2 yg agak hangat
kadang2 aku rasa, law nk buat blog no need kot nk perli2 org..
cm xelok la.... sian org2 yg kna perli tuh...
dan xyah la nak masuk campur cter org
kite diam2 sudah...
buat hal sndri....

blog ni sgt bahaya gak
kadang2 bleh mencetuskan pergaduhan
kadang2 bleh jd seronok bler org bace
kadang2 bleh jd fun bler kte bace blog
sbb tu aku much better cter kt blog aku
pasal diri aku jek..
biarlah ape org nak kate
blog bosan, xmenarik
who care..
huhuhuhu....

ape2pon, nasihat aku
hope blogger2
agar berhati2 ketika membuat blog
jgn kerana blog kite
bleh membuatkan berpecah belah
jgn kerana blog kite
ramai org terluka
jgn kerana blog kite
hati org rmi tercalar...
jgn dek kerana nak dpt tittle "HOT" blog
kite sggup buat mcm2
menjaja cter2 org..
xelok.. kite tutup aib kite
insyaallah, t ALLAH akan tutup aib kter..
so... kite kurang kan kontroversi...
buatla yg berfaedah.... k?

andai ade yg terasa,
mmg siyes xde niat nak tujukan pada sape2...
just general...
smoga korg hepi2...
and have a nice day!!



0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger