BLOGGER TEMPLATE

Pages

26 April, 2010

million sorry!

: MODE EXAM :

tiada bebelan mahupun cerita yang ingin aku coretkan kali ini melainkan aku ingin meluahkan berpatah-patah kata sempena peperiksaan yang bakal menjelma :

aku hanya ingin :

* memohon ribuan kemaafan daripada sesiapa sahaja yang mengenali aku atas semua kekhilafan aku dan kelemahan aku selama ini.

* aku acapkali menyakiti hati korg semua samada secara direct even indirect, aku pinta kemaafan. sesungguhnya, bumi mana tidak ditimpa hujan. dan manusi semua tidak sempurna

* halalkan segala-galanya. kalau hutang korang nk halalkan pon orait gak. hehe~

*dan doakan lah kejayaan aku yang bakal menghadapi peperiksaan xlama lg. semoga aku dapat menjawabnya dengan tenang, senang dan mudah. dan semoga aku xperlu nk repeat paper dan boleh balek MALAYSIA dengan sewenang-wenangnya. hehe~

*semoga kalian semua dirahmati ALLAH kerana telah memaafkan aku dan aku pon telah memaafkan korang. dont worry!

have a nice day and thanks!
salam imtihan.

1 bebelan korang:

cik beLLanan said...

sayang. all d besh exam!
ada award untuk anda..
chill ok..
;D

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger