BLOGGER TEMPLATE

Pages

08 July, 2009

...rindu + miss + kangen ....

td tyme nga sbuk2 belek2 gmbr... tbe2 terbukak file gmbar family...wah.. rndunyer kt org2 malaysia... SANGAT RINDU... MySpace nk balek msia.. rasa macam nk curi pocket doraemon and nak curik PINTU SESUKA HATI..huhuhu... bleh la SESUKA HATI jek nk blek msia bler... huhuhu... padahal xlame pon kat sni... bru je bpe bln... tp sgt rindu.. maklumlah, aku ni mane pernah jauh ngn mama... dr form 1 smpi form 5 aku sek asrama kat johor jek... dpt PLKN pon kt johor jek... cme tyme matrik jek jauh skit... kat perak.. tp tu pon, slalo jek blek johor... bler da smpi sni, mne bleh suke2 nk blek johore... sangat jauh... baid awi2... huhu.. tp xpe... sekejap je ni...(ayat nk sedapkn ati)... huhuh... xpe2... aku akan balek ke msia ngn kejayaan as a great present to my mama... insyallah.. amin... BARIKAALLAH HU ALAINA...

erm... ckp psl family.. skrg family aku makin lama makin besar... dengan kehadiran QURATTUN AIN yg sgt comel2... aku da dapat ramai anak sedara da... huhuhu... well, sabar yek anak2 sedara kesayangan ku... nantikan kepulangan AUNTIE mu yg comel ini... huhuhuhu~~ (joke!) dlm keluarga belah mama aku, ade 3 org nephew were born...
IMAN (anak kak nyah ngn abg ijat) , DANIEL (anak kakyong ngn abg zam), ngn KHOLIS (anak kak wati ngn abg ira).. law belah abah plak ade gak... tp xdpt dijejaki.. so, tnggu blek msia la bru aku taw.. huhuhu.... daniel, iman ngn kholis ni mmg bez sgt... da la lahir pada thn yg same... bulan pon dekat2 jek... and lagi satu, mama-mama dorg ni pon dlu kamcing... umor dorg pon lebih kurg sebaya... last2 dapat anak pon sebaya gak... wah.. so sweet... huhuhu... let me introduce them.... jeng3...


~~iman danish... cutenyer kamu..~


~~khalis dhiyaa`... nme dhiyaa` ni.. ak yg cri... huhu~~


~~ and this is DANIEL... muka kmu sme mcm mama kamu!! sgt comel~~

comel kn dorg.?? law sape ckp xcomel, siap la korg... haha... kna ckp comel gak... fhm?? hahaha~~... msti bler aku blek msia, dorg ni da besar... xsbr nk blek nk jumpe kamu smua... sayang kamu... muahx3.. saya sudah jatuh cinta melihat kecomelan kamu... wah!!MySpace hehehe.... ok la... bler mata mulai kabur, bila pandangan sudah berpinar, bila melihat sekeliling berbintang2... maknanya.. aku sudah NGANTOK... huhuhu... ok, i have a trip tomorrow and need to wake up early.. enjoy reading guys... gud nyte and smile sokmo.... MySpace

2 bebelan korang:

baayyybeeeyy said...

uwaaa..rinduu eni anak!
hey anak.bila mawu pulang ke malaysia?haha
oe btw guys,the cute nephew dat nisa had published is my nephew too.
(hahaa.promote)
rinduu iman,daniel ,and dhiyaa.dyorng pon rinduu kaw jugak aq tawu.jagn lupe bwak ole2 balik malaysia t.haha.take care yep adeqkuu(csin sista).
tasaba nk denga crite2 kaw,kaw blek msia t.haha.take care there!
study smart!
:)
ily.muah

Khairunnisa Ithnain said...

rindu kamu gak.... suke nk sibuk2.. nantikan kepulangan daku............ huhuuhu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger