BLOGGER TEMPLATE

Pages

20 April, 2012

:(

Assalamualaikum.

Hola. :)
Sedang berdukacita kerana tidak dapat memanfaatkan sebaiknya ketika cuti seminggu. Hari ini dah hari Jumaat, which means tinggal 2 hari sahaja cuti aku berbaki. Betapa banyaknya membazir. T__T Bergumbiralah syaitan agaknya, lihat aku jadi si pembazir! aku tak nak kawan dengan syaitan!!! -.- astaghfirullah. Auzubillahhiminassyoitonnirojim. 

But what to do, it past already. How regretful you`re, you cant go to the past. Even Doraemon cant do it because he`s only cartoon and not even exist. Harus jadi sungguh-sungguh selepas ini. Tak nak kecewakan mama. I do, I swear! Saya nak mumtaz pada tahun ini. Serta menjadi someone yang mampu menyumbang tenaga masa dan ilmu pada agama dan negara.

However, ahamdulillah juga. Jangan pandang semua benda yang negatif, harus pandang positif juga. Sepanjang cuti banyak juga benda dah settle. Alhamdulillah, syukur. settle sudah pembayaran untuk ke sebuah negara yang mana diimpi-impikan. Semoga lancar perjalanannya dari awal hingga ke pengakhiran. Semoga dipermudahkan segala urusan. amin.

Bilamana sudah membayarnya timbul rasa gentar dalam hati. Aku hamba yang banyak dosa, terlalu banyak. Aku si pembazir yg sangat suka membazir, padahal sudah tahu namun masih juga melakukan. Betapa malunya, ke sana dengan membawa bermillion tan-tan dosa. Harus berubah mulai sekarang. Jadi yang terbaik. Berubah bukan kerana hendak ke sana, berubah mulai sekarang, sebelum dan sesudah ke sana. Allahurabbi bantulah aku. :(

Dear myself, please change yourself. Be a good muslimah. 

0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger