BLOGGER TEMPLATE

Pages

05 April, 2012

Cabaran exam.



assalamualaikum wbt.


Pernah tak tengah korang study time tu la datang idea cerdik bernas. Bila tak study tak de pulak nak datang semua tu. -.- Konfirm ni semua kerja syaitoon laknatullah.

It happened to me this morning.

Tengah-tengah khusyuk baca, tiba tangan rasa nak tengok rantai.
Padahal selama ni rasa macam tak pernah care pon pasal rantai tu, baru hari ini rasa nak belek-belek nak tengok, nak hargai. hehe. Bila dah belek mula lah, datang idea merepek.


tak terpikir nak buat menda ni sebenarnya, tp dah jadi nmpk nice jugak.

Bila dah jadi, rasa nak buat lagi yang lain pulak.

Oh khairunnisa, anda memang kreatif. tapi ya, bukan sekarang, exam lagi 4 hari padahal. -.-

Banyak lagi sebenarnya aku dah terbuat dgn rantai ni, tapi kena berhenti sebab makin di layan makin menjadi-jadi aku nak mengubahnya plak.

pastu selang beberapa jam tiba-tiba rasa nak buat nota kaki comel.

Haish gangguan musim exam ni memang mencabar.


Sabar itu indah. yes of course. :)

Sila doakan saya, 9hb ni saya exam Final Round untuk ENT. sekejap jek rasa, dah nak habis round yang ketiga dah. Oh, time flies very fast.

Saya kena study betul-betul dan tak nak hampakan MAMA :)

Wish me luck, ya.

0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger