BLOGGER TEMPLATE

Pages

31 January, 2010


salam... haish.. msti korg pelik kan, aku ni asyik mengupdate blog jek. haha~ well.. nak wat cmne. da xtaw nak buat ape lg. so, mengupdate la. alhamdulillah, akhirnya habis juga aku menghabiskan pembacaan 3 buah buku physiology. malam ni nak ulang balek and buat latihan. doakan la ea. moga sukses aku menjawab esok. Ari ni kita akan belajar mengenali dan mengecam gambar ye adik2.haha~ *mmg siyes kekurangan keje nih* . sbnrnya, tadi saje jek megtransfer gmbr, alang-alang tgk la skali. kirenyer ni adalah gambar2 terpilih yg aku nak masukkan dlm blog aku kali ini. and aku pon xtaw ape motif aku nak letak gmbr ni. korang agak2 sendiri je la motif dy.. huhu~


ini gmbr hospital jek, kuliah aku bhgn blkg dy.

ini adalah library kat alexandria! comel sgt library dy...


mak cik2 cleaner, EXCEPT *yg tgh menongkah dagu tuh*! huhu~

medical students~ ^_^

dis is my house... kitorgnye uma yg plg atas skali tuh.. tinggi kn? dah la xde lif.. :(

tertarik dgn gmbr ni.. sbb inilah 12 air mata air yg dlm al-quran tuh,,

Dahab Red sea~



xyah bukak, xde mender pon.




ish2.. sudah ku bilang jangan klik.. nak sgt tgkkn?, see la ktorg.. chumel kn? haha~




Ok..Kali ni, tolong JANGAN KLIK!! 




kan dah cakap jangan Klik.. nak klik jugak. hah,padan muka~



p/s to shazwani azeera sy saje nk buat mcm kamu.. belajar membuat spoiler.. jadi pon!! hehehe~





5 bebelan korang:

Aisyah Khadijah said...

smart dowh blog nie.. sakit hati tengok :P

nisa' smpai aty buh gmbar tuh dlm blog
terkejut den T____T

gogo nisa'!
bittaufeeq wannajaah

[saja mencapab.. heheh ]

cik beLLanan said...

poyo tol..slmt aku xjerit kt lab nih tgk gmba last 2..isk3

Khairunnisa Ithnain said...

aisyah khadijah~ hehe... well.. smart cm tuan empunya blog dy la.. kan? kan? huhuhu~
kan nisa` da ckp jgn tekan.. kamu tekan juge, padan muka... hahahaha~

pasal exam.. wawawa.. td kan byk soklan yg nisa da hafal, tp xterkuar plak drpd otak...sob3...tp alhamdulillah, dgn berkat doa syifak... huhu~

Khairunnisa Ithnain said...

bella~ hah! ni lagi sorg... den da cakap ekau jangan bukak, ekau nak bukak jugo... padan mukee...hohohohhoho~~

Wanie Azeera said...

uit! kecik2 dah pandai prank org! hoho~ btw, tahniah anak murid yeek~ hihihi~~..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger