BLOGGER TEMPLATE

Pages

04 November, 2010

thanks for everything~

SALAM SEMUA.

pada hari ini genaplah 20 tahun 2 hari aku bernafas menggunakan oksigen dan mengeluarkan carbon dioksida di atas muka bumi ini. Terima kasih ALLAH kerana memberi aku peluang untuk hidup di muka bumi.

first of all, aku nak brterima kasih banyak2 atas segala ucapan korang semua. ape2 ucapan samada melalui blog, ym, mesej, calling, facebook. semua aku hargai. thanks korang. Sesungguhnya, ucapan itu amat bermakna bagiku. kerana itu merupakan tanda korang ingat akan aku. thanks a lot. walau ada yang terlambat wish, but its ok daripada xwish langsung kan?
*walau aku sedih, sbb ada seorang dua member aku xwish pon. maybe dia terlupa kot. xpela*
kalau ade yang aku xsempat balas, aku mintak mahap banyak2.

setelah berminggu-minggu masalah xputus2 datang mnghentam aku, tapi dengan ada member2 yang sempoi dan sekepala serta ucapan-ucapan yang korang wish buat smua masalah HILANG! LOST! lega skit kepala ni. setelah berharian mnanggung problemo-problemo. Thanks korang. thanks mnceriakan aku. pada kawan yang xdapat join thats party, i`m so sorry. nnt la, aku ajak ea. maaf!

walau aku terpaksa menelan air snow soap, tapi everything was so fun! thanks dude. thanks a lot. korang punye rancangan memang mantap. And terima kasih gak telah buat aku menumpahkan air mata.
AKU SERIUS SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT
.
xpe la. ini turn korang. tengoklah nanti time korang, aku akan make sure one of the ingredients is "tahi khimar"! hoho~ siaplah. aku akan buat lagi kijam dr korang.

kesedihan xdapat sambut besday bersama family selama 3 thn da, terubat bila ade kawan-kawan. korang la family aku. terima kasih tak terhingga. i will remember every single moments we had together. thanks sayang-sayangku~! you`re the best. dan korang lah kawan aku dunia akhirat. thanks sangat2.

adilaa syamimi
aliaa syazwani

aznor wahidah

nurul athirah
halimah
alina
atiqah mamat

farhana
shazwani azeera
hidayah
aineen


thanks for the party and thanks for the big bear~!
for those nama dia xditulis jangan kcil hati sbb aku pon HEART korang sangat2!
thanks a lot KAWAN!!!
my birthday cake :)
its sooooo delicious.


muka-muka devil~

me and reddy~!!! ^_^

banyak gambar akan diupload kemudian. :)


0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger