BLOGGER TEMPLATE

Pages

04 March, 2010

M.I.S.S eyh?

                                                    
                                                                   TIBA-TIBA........
  hari ini, aku rasa teramat terlampau sangat-sangat RINDU dengan budak-budak SMAKJ. Tiba-tiba aku rasa aku macam nak balek semula time aku zaman sekolah menengah and nak berbual, menyakat, ngan kawan-kawan aku balek. Andai wujud pintu doraemon, dah lama aku borrow, nak patah balik ke SMAKJ. Balik time-time bahagia je la, xnak balek time nga kena marah cikgu ke kena buat lab report ke, itu aku xnak!  hehe.. Sebab buat report lab sgt-sgt la LECEH! letih wo, kna wat pembetulan banyak kali. Lagi-lagi physic! ingat lagi ngn Puan Nora asyik kena wat pembetulan banyak kali. AND hah, CHEMISTRY, itu lagi lagi la strict! Kalau silap sikit, need to remake it again! fuh~~ and i won`t make it again even if got a chance. haha~


                   i`m a lucky girl coz aku masuk DORM C. Paling atas and paling hujung. Kitorang suka-suki jek wat peraturan sendiri. Monteng PREP menjadi kebiasaan dah, sembahyang kat DORM tu menjadi kewajipan, buka pose kat dorm xyah cakap lah. Naseb bek la semua satu kepala. Kalau dapat ahli dorm yang mata-mata pengawas, huh.. musykillah kabir tuh.. paling the best, TIDUR kt bilik rawatan time sek. Biasanya time nak dekat-dekat exam la. time cikgu bagi peluang blaja sendiri, ktorg ape lagi, masuk bilik rawatan dan TIDUR. haha.. jahat gler.  Hot-hot gossip tu tak yah cakap la. Stay up malam2 ramai2, sambil bergossip2 hot. Rindunya. ahli dorm aku ni best skit, smua nk BERJEMAAH. ponteng kelas berjemaah, pergi dewan makan berjemaah, and even gossip pon bleh berjemaah. bagus btol! dosa pon dapat berjemaah ea. haha~

                       PoRT terbaek aku suke lepak selain sick-bay, Bilik Majalah la. Klentong pengawas-pengawas ckp g settlekan majalah, tapi buat keje len. last-last majalah xsiap pon. *sory ,akak2 pengawas mengklentong korg.. tapi kadangkala ktorg wat majalah* haha.. and biasanya aku akan pergi dengan ketua dajalku, nabilla hannan! *sory hanan* hahaha.. Duk kat bilik majalah tu pon duk saje-saje smbil dengar lagu dr mp3. dgr kat kelas mau nye kantoi ngn pengawas! memang sangat2 jobless! huhu~ itu lah kan duk asrama, selalu xde keje nk wat ape. Sedikit aku kurang puas hati ngan pegawas2 sebab agak busy body and macam mamarazzi. sbuk je report2 nih. bukan semua la certain prefect yg mcm perfect sahaja! and benda paling aku suka adalah gaduh ngan pengawas! haha.. penolong kelas VS pegawas! bajet kan? mcm lah bleh menang! haha.. tapi itu cerita dlu-dlu, kini smua dah baik2, aku rasa lah and aku pon sudah berubah menjadi insan yang paling sopan dan baik! SILA PERCAYA... hahaha~

to~
ahli-ahli dorm c:
Nor Zaidatul Bashirah Zahratan Nor
Nur Atiqa Mahat
Nur Izzaty Idris
Nurul Safizah
Nur Ain Rohaizat
Nur Ainaa
Siti Aisyah Salleh
Nuraishah Mokhtar

thanks korg! aku miss gler korg. trimas sanggup layan karenah aku yg bermacam2.. and sesungguhnya korg la dorm-mate THE BEST aku pernah ada. Thanks.
            5 ibnu taimiyyah. and 5 org itulah bugs ktorg! haha~

and for geng2 DORM A, B and D yang selalu sama-sama join wat jahat, i`ll never forget it. hehe~
owh, tidak lupa pada students 4 ibnu sina, ibnu taimiyyah and 5 ibnu Taimiyyah, korg memang CLASSMATE TERBAHEK laa! muahkx!
*cheit, da macam salam perantauan plak*

LASTLY, 16GENT OF SMAKJ is the best gent!  teruskan the best itu in where ever u go! may ALLAH always bless us! insyaallah.. amin..



                                   sape2 16 gent blom menjoin 16 gent smakJ in FB, sila join ye..
                                                                   click here for join

4 bebelan korang:

Muhammad Fakhrul Rozi Abd Rahman said...

org egypt, cantiknyalah cursor awak ni.hehehe..

Khairunnisa Ithnain said...

cursor? cursor mne lak nih?

cik beLLanan said...

wah2..bukan maen lagi ko ye..cakap aku ketua dajal..nak kena liat nih..kau gak ajak aku lepakk sane..tp seyez doh..i really miss that moment.rindu korang sgt2 taw!!high skol is my very precious time!

btw, ade tag tersedia d blog aku..sila buat ye..;p

Khairunnisa Ithnain said...

hehe.. peace anan.. jgn marah2. nnt ko akan jadi tambun pas marah... heheh.. kan? kan? tu la.. aku pon rindu ger2 kat korg...
owh? really.. bru nk men tag2 nih.. thankx miss wan! ahaks~

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger