BLOGGER TEMPLATE

Pages

07 March, 2010

kamu DI TAG!


pagi-pagi membuka blog, tatkala kengantukan teramat sangat menghadap buku histology, tiba-tiba ternampak komen miss bella wan mengetag aku. Malam tadi, baru teringin nak men tag2 ni *bukanTAGGED ye*, skali miss bella da tag! huh, mcm taw2 jek cik anan ni. hehe~trimas! see! bila bukak internet jek, mata terus segar bugar. aisey~

1) You have to print screen wallpaper that you are using right now
 
actually, wallpaper ni bukan lah aku using ryte now pon, sbb i`m using WINDOWS 7, di ulang sekali lagi WINDOWS 7, oh.. anda! iye, ANDA lah yg sedang membaca! jangan pandang belakang, kerana ANDALAH bukan org belakang.  pasti xbape clear bukan? xpe2, saya baik, akan saya tulis lagi skali. USAH KHUATIR!"WINDOWS 7 "*haha.. saje je bg kejelesan yg tidak menggunakan WINDOWS 7* and wallpaper will changes every 5 min. tapi ini antara wallpaper yang paling aku minat.


2) Tell us why you like the wallpaper

why i like this wallpaper?
firstly, gambar apa kat atas tuh?
gambar salji kan? kalau sebut pasal salji maka terkaitlah dengan musim sejuk.
dan sesungguhnya saya amat suka WINTER.

kedualy, me teramat ingin terlampau sangat suka main SALJI. walaupun xpernah main, bler tgk gmbr ni aku akan buat2 macam aku pernah pergi and i`ll say, oh, ini lah pic i waktu i kt TURKEY ari tuh. haha~ *kenapa TURKEY? aku pon xtaw! hehe~*

ketigaly, disebabkan aku suka main salji dan sangat jeles dengan kawan-kawan aku dorg g turkey and poland serta uk dan bermain-main salji di sana dengan gembiranya  pada winter yg lepas *aku pon best gak cuti ari tuh, blek msia .. dan dan kn? nk gak enterframe*, dan dorg langsung tidak membawa salji balik untuk aku *aku sedih ye korg, sedih*, jadi aku telah menyimpan angan-angan minah jenin untuk ke negara eropah pada WINTER NEXT YEAR! *xkire!*


fourthly, disebabkan aku telah menyimpan angan2 itu, aku telah meluahkannya kepada permaisuri agong a.k.a mama aku la, akan plan bahagia ku itu. And korang tahu apa? my mom said, if your final examination "bagus" then, u can go! and plus [mama aku nak bg duit poket lebih lagi gitu] <--- doa &angan-angan aku jek ni, mama xckp pon.. hehe~ yeha!! sayang mama!
so, gambar ini seakan-akan memberi aku semangat untuk belajar lagi kuat dan HARDER! ngeh~

fifthly, aku suka wallpaper ni, sbb aku suka warne putih2 ni even i`m black! *hitam manis pandang xjemu ok!* hehe~

3) Tag 7 people.......

wani azeera
zonu
intan
cikgu BM
kak moon
faz edoraemon
tqah & keyri

 
hehe.. maaf la ye main mengetag jek korg. Aku tahu korg mesti banyak masa senggang, so sila buat ye! sbb secara xlangsung nya, boleh mempopularkan belog2 korg tuh~!! ^___^ p.e.a.c.e

2 bebelan korang:

cik beLLanan said...

buatpon ko ye..;p

Khairunnisa Ithnain said...

huhu~
aku kan stia mengikut kata-katamu, wahai KETUA! hahah~
p.e.a.c.e :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger