BLOGGER TEMPLATE

Pages

31 March, 2010

born-day kak mimi.

Happy Birthday Adilaa Syamimi.!

ah-ha. ada something important that should i said, since u da masuk umur puluhan, then now, saya lah paling muda di dalam rumah yek. *ketawa gedik*. so, from now,i think i need to call u sis mimi, owh terlalu kebaratan rasanya. di sebabkan aku still org melayu, so Kakak Mimi la. uh! sounds great, ngeh~
    *birthday cake dilla. comel kan? see leg la.:D*
so, ari ni nak story pasal adilaa`s birthday party. ok. aku sengaja xnak buat malam2 sharp pkul 12, sbb mende tu normal. so kite kena buat suatu perubahan, ya ANJAKAN PARADIGMA. salah satu sebab tak nak buat malam-malam, nanti birthday girl tu mesti da taw konon-kononnya kita akan sambut, then dy akan buat tidur-tidur ayam and menunggu cake datang and semua housemate wish and nyanyi-nyanyi lagu and dia akan buat-buat terkejut a.k.a muka plastik terharu. haha~ i know la! smua orang yang menyambut birtday selalu akan menunggu 12 malam. it`ll never happen klo sape-sape satu uma ngn aku.  so, ktorang sambut after balek kelas smlm around 5 pm after histo class. And party tu dibincang pagi tu, and naseb bek ianya berjalan lancar.

and semalam, aku rasa, aku patut dinobatkan sebagai ACTRESS TERBAIK, sebab semalam banyak watak aku mainkan untuk mengklentong adilaa syamimi. its not easy, coz adilaa always beside me, when my other housemate call and nak confirmkan pasal hadiah and cake also food. Dengan Kak wahidah, aku terpaksa lembutkan suara aku gila-gila and panggil awak saya dengan cara lembut sekali. so, kunun-kununya aku nga bercakap ngn orang lain *and in realitinya, aku mmg xpernah pon berlembut suara ngn sape lagi2 lelaki, kak wahidah kot org pertama dengar sore lembut aku selain my mom and my sis! CONGRATS KAK WAHIDAH..*.ianya hanya lakonan semata-mata untuk mengelakkan dapat di hidu oleh hidung tak bape mancung adilaa syamimi. Pastu dengan kak ya lak, aku terpaksa konon-kononya aku tengah calling ngan abang aku, i have to use perkataan abang adik! haha. funny gler. adoi~

ribuan terima kasih to kaka, yan and also ina for join us and help us. thanks. and also 100 millions thanks to mr. BBQ meal and mrs. moist choc cake yang berjaya mengenyangkan aku. satu hari kot xmakan, siyes lapar. oh ya, incik tepung, terima kasih sbb berjaya mengtransformkan dila menjadi nenek tua.  amik la piano mahal tu ye mak cik. hadiah dari ktorg tuk ko!sayang kamu. muahkx.


                                            *at wadi arbain in front of 12 mata air nabi musa*

kepada housemate ku sekalian, time birthday i, i nak beg prada, ok? xnak yang tiruan mesti ORIGINAL. sila cari mulai sekarang. hehe~

p/s sedang geram dengan seseorang. ada kaitan ke ek dgn post ni? 
kepada sesiapa, sila jangan pedajal sy diwaktu besday dgn teruk-teruk. sbb saya TAK PERNAH pedajal korang teruk-teruk. hehe~

0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger