BLOGGER TEMPLATE

Pages

15 July, 2010

maaf, aku mmg xsempurna.




as-salam semua.

lately ni, sejak dah habis exam, hidup aku memang terasa sangat dull n bored. seriously. maybe sebab da lama hidup xberjadual kot. al-maklumlah, da habis exam kn so, jadual pon sudah expired bersama-sama hari last aku exam. T_T. Mencuci mata tengok pelakun2 korea+jepun, men game, layan lagu2. itu la keje aku 24-hours. Betul la bak kata pakar motivasi, masa 24 hours kalau kite xguna wisely xcukup. Tapi jangan salahkan aku buat semua ni, sbb before2 ni, mana sempat nk buat2 bende ni. Sepanjang tahun, kitorg just cuti Hari Jumaat shja plus hari2 perayaan. Itu pon cuti mana la lama. mengadap buku 24-hours plus ujian2 serta mengapal term2. Mana taknya, niat membalas dendam tu membara-bara. haha. tiba-tiba rasa cm emo plak. ok, aku bukan gadis mudah emo. picayalah.


bukan ini aku nak cter sempenanya, mukadimahnya Ya ALLAH panjang gilak. hehe. sabor je la ea. Sabar kan separuh dari iman, xgitu? So, berbalik pada cter, disbbkan aku rasa boring dan muak menonton movie, aku pon memulakan hobi baru yg aku rasa org len da lama jadikan mender tu hobi. Blog-walking. Ya, ini hobi baru aku. Dulu aku wat jugak blog-walking ni, tapi xade la niat nk jadikan hobi. hari ini baru aku nk iktiraf hobi ni scra officially. Dan bila aku blog-walking, aku baru terbukak mata+baru ter"alert"+baru tersedar dari mimpi+baru terasa cm kena simbah acid, bahawa blog aku sangat dull dan boring serta syiok sendirik. sama cm tuan blog dia. oh, silly on me!

Orang lain buat blog semua ada maksud yang nak disampaikan. aku? hanya berblog tnpa tujuan. berblog secara koma,unconsciously. berblog suka-suki. berblog dengan laghah. again, silly on me. Aku baru tertanya-tanya nape actually aku buat blog? Orang lain buat kerana nk berdakwah, nak collect ramai follower, nak dapat duit, nak ape2 tah. aku? OMy ALLAH. soalan ni sukar nk jawab, lagi susah daripada soalan physiology ari tuh. Puas aku aktifkan neuron, puas aku perah cerebral cortex and sensory area aku, tp ia xkuar. Aku baru tahu aku mambuat blog tanpa tujuan. Dats why blog aku rasa dull. dan itu jugak menyebabkan aku acapkali kekeringan idea. sorry my lovely brain, coz i put all the blames on you when there`s no idea. =(
ye. aku baru sedar.

aku dah sedar. dan maaf korang kerana mesti korang menyampah gler baca aku nya blog selama ni. aku akan cuba yang terbaik selepas ini, dan make sure korang akan dapat benefit bila baca blog aku. I know i`m not perfect but i`ll try my best to be perfect or half-perfect. ^_^

p/s and btw, thanks for reading my blog before even its really STUPID+DULL. shame on me~!
=,=
sila tegur aku kalau post aku boring. thanks.

4 bebelan korang:

intanpayung said...

nisa..

blog are meant to be wrote, not to be read.. so, ikut keselesaan ko lah nak tulis macamana.. Ta[i kalau nak berdakwah bagus jugak.. =)

fndrocka said...

ikut suka kau lah kan.

tapi kalau berdasarkan entri ni..nampak macam kau mengomel sendirian..bukan berkomunikasi dgn pembaca, kalau tujuan kau utk mengomel dan bermonolog dgn diri sendiri dah cukup bagus pun nak ada blog iye dak

hans said...

is up to you
u know why u create a blog

Khairunnisa Ithnain said...

intan~ thanks babe.. berdakwah? u kidding? haha..xmaw la, kang tergugat syeikhan kabir..^_^
*SK, klo ko baca jgn emo2 aku gurau jak..:)*

fnd~ thanks..iye2. hang btoi da tu.. again, thanks.

hans~ orait.. i`m just realize the purpose i`m create a blog.. thanks.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger