BLOGGER TEMPLATE

Pages

12 July, 2010

respek utk anda kini ZERO!

sorry, i cant even make part 2 matruh-siwa. coz internet sucks! nak upload satu gmbr jek amik masa berjam2, last trus not responding. hate this,seriously! =,= itu xtermasuk ym yg every 5 min out and in! or sometime cant even sign in. worst right?
tu xcerita pasal facebook lak, stiap 5 min harus di"refresh"kan, klo tak jangan harap new notifications nk masuk+ nak komen pon sama. itu yg sampai komen berulangkali :(
right now, i really wish i have a broadband.! T_T. nak beli broadband tp dah nak balek msia, rugi plak. aiyo~

Bila mesir nak maju dalam teknologi dan segala hal??

aku langsung xberniat nak memburukkan tmpt para anbiya` ni. cuma ini hanya luahan. ak boleh trime xleh nk ym or skype ngn family. ok, xpe, aku redha. aku cari alternatif lain, kol trus jek ke msia. Sekarang ni, even Smart voip pon yg sgt2 la ringan xseberat facebook tu pon xleh nk loading. and I EVEN CAN`T CALL MY MAMA! wahai presiden mesir, apakah ini? aku rasa bilangan pelajar Malaysia semakin bertambah study kt sni. yg medic and dirasat. itu baru dari Malaysia, dari negara lain cm Indonesia, China and banyak lagi pun pelajar ke sini bertambah. Takkan la langsung ekonomi xnaik? oh ya, plus sektor pelancongan yang menarik di sini, xkan langsung xde memberi sumbangan? janganlah bagi alasan tmpt pelancongan anda xbanyak. perlu ke aku listkan tmpt2 pelancongan di sni? sham el-sheikh, matruh & siwa, dreamland, piramid, oasis, sinai, hussin, eh banyaklah! so?

ari tu aku anta kawan aku ke air port, dan aku nampak ramai pelancong asing. apakah itu? and ya, cakap pasal airport teringat pasal flight. i feel sorry for any Malaysian`s students whom were fooled by Egyptians. menyebabkan mereka terpaksa menambah duit yang banyak, dan ada yang sampai 3 kali pergi ke airport utk balek ke msia, tp xlepas2 dan smpi ade yg give up nak blek msia. Hello. anda org arab bukan, anda lebih memahami al-quran. dan kebanyakkan besar daripada kalangan anda hafal al-quran bukan? kenapa perlu menipu? maaf. aku tahu mesti ada yg akan cakap, kenapa perlu mengutuk sesama islam. sudah aku katakan tadi, aku tidak mengutuk ini hanya LUAHAN aku yang dah xlarat nak simpan. Aku juga tahu, yang sesungguhnya semua agama xkire lah islam, buddha or ape2 la, pasti ade yang baik pasti ada yang jahat. Ya, aku tahu itu. Tapi, sila fahami. yang jahat itu datang dari diri anda sendiri ok. aku mungkin xberapa hebat dalam agama, tapi anda semua yang menentukan samada anda jahat atau baik. anda yang memilih utk menjadi jahat. pilihan itu di tangan anda.

itu xtermasuk mengejek2 + dikriminasi non-egyptians. korang cuba datang Malaysia, ade org Msia ejek korang x? kalau korang cakap bahasa korang kt malaysia, ade yang nk menganjing korg? xde ok. TIADA! kalau korg pergi makan KFC kt msia, kalau korg order, ade Malaysian nk ketawakan korg ckp bhsa lain? setakat ini aku rasa tiada. so, kenapa korang perlu ketawa tatkala ktorg mengorder KFC. and ktorg mengorder dalam bahasa arab ok! ulang type, BAHASA ARAB. so whats ur problem? when we talking arabic, you`re laughing, when we speaking Malay Language , you`re laughing too, when we speaking English you tell us to speak arabic. apakah? please la. aku dah cukup geram ngn org arab! tolonglah, hormatlah org skit~!

itu xtermasuk sexual harassment di sini yang aku rasa aku xperlu cerita kot. see! aku boleh hormat anda dgn xbukak smua pekung2 anda, ape kata anda try belajar cara menghormati org.

so, jangan salahkan aku bila korang tanya antara Malaysia dan Egypt mana lagi baik, dan aku cakap Malaysia LEBIH BAIK! jawapan aku kini tidak akan sehipokrit macam aku first year yang kunun2 nya Malaysia dan Egypt sama baik. Secara directly, tanpa sembunyi2 akan aku sebut satu2 ape yang korang telah buat!

argh. aku sudah hangin ngn korg, wahai Egyptians. aku rindu gler nak balek Malaysia dan rindu nak dengar bahasa Malaysia. aku rindu MALAYSIA.


3 bebelan korang:

huzaimRosli said...

belasah ja PAK-PAK ARAB tu...dorg mmg suka tunjuk teror... ceh.... jgn bagi muka... =D

Khairunnisa Ithnain said...

tu la.. isk3.. klo boleh mmg nk belasah, tp xboleh kecuali kecemasan sbb xpasal2 kena anta balek msia t..T_T

huzaimRosli said...

betul3.... haha... t xpasal2 dapat balik M'sia free jek.... huhu... =D

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger