BLOGGER TEMPLATE

Pages

13 July, 2010

PART 2: matruh-siwa trip


akhirnya. berkat aku membebel pasal internet di mesir pada post yg lepas terus internet mcm lajuk gilak. so, pas ni bler internet xok jek, aku akan bebel kt blog, pasti! kalau nk tahu kisah-kisah or history gmbr2 di bawah sila klik sini. ok. sebelum korang stat melihat gmbr, aku mohon sangat korang tolong scroll smpai ke bawah. ikut jek arahan aku ni. ok.
MULAI SCROLL SEKARANG!


sgt susah nak suruh budak ini pandang ke kamera. tp sy tetap sayang dia sbb dia sgt comel and hyperactive.

turun dr bus semata-mata utk bergambar dgn labu2 yg besar ini.

time utk pulang ke zgzg.

air ini sgt masin.!

jazira fatmas.
*geng thn 2 ktorg* =)

jabal mauta.

maaf. termasukkan gambar koya pulak~!

kolam cleopatra (5m dalam)

telaga yg menjadi sumber air mereka.

lubang utk penegebumian jenazah.
kemungkinan besar, berhala itu berada di dalam pagar besi itu.
ingat cerita part 1 matruh-siwa yg aku cerita pasal menara? ini dia.
pintu masuk ke kubu or ma`bad alexandria.


bandar siwa.

kota lama siwa yg atas tu, nmpk cm binaan bangunan pasir.

suk libya @ pasar libya

teluk or laut algiba yg tujuh warna lapisan laut.

hamam cleopatra yg batu cuboid bukan yg tirus.

OK. STOP SCROLLING!

terima kasih atas kerjasama anda mendengar arahan dan meng"scroll" ke bawah.

actually, atas kesilapan teknikal, gmbr ini terupload secara descending, means gambar yg first korang ptot tengok, jadi gmbr terakhir. MAAF. aku da malas nk alter balek. so, korang kena tgk start dr bawah. ^_^ bolehkan? terima kasih skali lagi. hehe~ SAYANG KORANG! =)

p/s gambar sedikit kan? sorry, aku malas nk menunggu diupload dan mencari gmbr di dalam folder yg punyai ratusan pics. eleh, baru ratusan dah malas, org lain amik gmbr smpi ribuan xkecoh pon. xpe. aku mmg suka kecoh2 ni. hehe. kalau sape nk tgk gmbr yg lbh banyak dan koya, sila jumpa aku dan aku akan tunjukkannya. sorry la ye sbb kemalasan aku sukar utk dibendung lagi, kerana skg ni nga excited baca buku HEALING BODY AND SOUL plus sedang menghabiskan drama korjap a.k.a korea dan jepun yg berlambak serta series HOUSE MD 6 season semuanya sebelum aku start berjalan holiday.

btw, HAPPY SUMMER HOLIDAY!

0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger