BLOGGER TEMPLATE

Pages

24 December, 2011

Dont do this.


Menitis air mata. Nauzubillah. Sampai hati anak dia buat mak dia macam tu.
Buat aku tiba-tiba teringat mama, nak call sekarang mesti mama tengah tidur. :(

Ya ALLAH, aku bermohon padaMu agar jauhkanlah aku daripada sifat-sifat anak derhaka seperti ini.
Panjangkanlah umur ku dan umur mama ku agar aku dapat berbakti lagi untuk mama ku.
Dan dapat membalas segala jasanya dan berbuat kebaikan padanya sebanyak yang boleh.

Ya Rabbi, jagalah lisanku daripada menguris hati mama ku samada secara sengaja atau tidak.
Jagalah juga perbuatan ku, tingkah laku ku agar aku tidak menyakiti mamaku.

Ya Rahim rahmatilah mama dan abah ku dan sayangi lah mereka sebagaimana mereka telah menyayangi ku sjak kecil lagi.

Ya Rahman, temukanlah aku dan keluargaku kelak di syurga.

Ya ALLAH perkenankanlah segala doa-doa ku dan doa-doa ibu bapa ku. aminn.


sesungguhnya :

al-jannatu tahta aqdam il-ummahat

"Paradise is under the feet of mothers." :)


0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger