BLOGGER TEMPLATE

Pages

24 January, 2011

SYMBATCH Part 2 - colourful of Dumyat.

assalamualaikum.


Tadi duk belek-belek gambar kt Dumyat. Macam-macam gaya dah aku tengok. Kelakar pun ade. Dan sangat banyak! huh, xlarat rasanya nak bukak satu2 serta nak upload. Aku rasa kalau lah kamera itu benda hidup dan boleh berkata-kata mcm cermin ratu jahat dalam citer SNOW WHITE n 7 DWARFS, mesti dia dah kutuk habis-habis.

"eh manusia xreti nak posing comel2 skit ker?" (ini khas tuk aku laa) :D
"oi. udah-udahlah tu amik gmbr, xlarat da aku ngadap muka korg.."

"lens aku sudah mahu pecah ini cukup la cam-whore tuuu.. "


jadi, sebab itu kamera xperlu bercakap-cakap! :D

tak banyak pembacaan kali ini hanya perlu scroll! :)

happy see-ing. >_0

sapa jumpa perkataan DUMYAT dapat hadiah! :D


semangat berpiknik, siap berbakul-bakul :)


punya la puas berpujuk-pujukan, menabur janji-janji manis, baru la ini dua org nak pergi. :p

bulatan manusia untuk senam aerobik!

nice kan our banner? ! (faz punya idea n the geng)


makanan2 piknik! :)

tu diaa.. kita punya juru2 aerobik profesional plus kak huessna. (tiada dlm gmbr)

yang ni plak, juru aerobik yg 'OVER-profesional'.. XD

kak wahidah a.k.a ex-housemate. :)

she`s my BFF!! ini lah sbb aku jeles ngn org kurus, haha klo amik gmbr lompat2, comel jek. klo aku dpt lompat cmni kan best. Tapi aku rase NSN patot amik dia ni jadi model video dlm BigCityDream. baru nmpk real, ye dak? model dlm tu xbpe nk bagus express muka dia.


mari ke lauttt.

see. lambakan kerang-kerangan dan siput-siputan.


I LOVE YOU...... emmm.. MAMA.. ^_^

my-step-sister-a.k.a-bff! :)


kerang fresh!

hasil tangkapan ahli-ahli usrah ku.. banyak!!

aku sayang korang. SERIUS! :)

aip aip! ape ni anak dara main lompat2! tsk2.

symbatch 08/09

inilah menara yg dibina betul-betul depan pertemuan dua air tu.

geng senget. :)

sweet sour memory group 3 A! :)


sebelum mengudurkan diri, berhenti menaip, izinkan saya mengakhiri entry ini dengan serangkap pantun.


ARAHAN PIHAK PENAJA:
*sila baca sambil bayangkan setiap perkataan dalam pantun ini dalam kepala anda*


nasi lemak buah bidara,
makan elok2 di tmpt terang,
menu hari ni sangat membuka selera,
nasi lemak dan sambal kerang.

haha! :p

kita tangguhkan dulu. yuk masakkk!
tatatititutu. :)







0 bebelan korang:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger