BLOGGER TEMPLATE

Pages

18 January, 2011

winter break my ♥ heart!

Hari ini aku dikejutkan lagi, bila seorang kawan tunjuk message kat aku.
from her mom.
"Sudah beli tiket untuk anda, nanti tengok kt email"

Before nih.
"Nisa, dont tell anyone, i`m going back to Malaysia"

sebelum itu,
"Aku balek Malaysia ni nisa, nak kirim ape2 tak"

semalamnya,
"Eh, ko taw x mane2 tiket murah, aku nak balek Malaysia"

kelmarinnya,
"nak g mahatoh jap, nak beli tiket nak balek Malaysia"

Kemudiannya,
"Eh, nisa taw x, (disebut nama2) dorang balek Malaysia"

Tengah2 makan tadi, diberitahu lagi
"eh, ada gak budak lelaki balek Malaysia"

dan waktu nak balek kuliah tadi,
salam2 ngan sorang classmate aku yang bakal fly malam ni...

WAHHHHH~!!!!!
best gila korang.
aku nak balek Malaysia jugak!
*jeles*jeles*jeles*

makin lama makin ramai pulak batch aku yang balek!
mogok ah ginih.
dia semacam satu penyakit, bila sorang balek, seramai2 balek.
habislah berkurangan penduduk di zagazig ini.

Balek-balek aku terus kol ngadu domba manja-manja kat mama
"Kenapa? Nak balek Malaysia jugak ker?"
mama tanya.
dalam hati memang cakap nak.
tapi cover dan anak baik ini pun jawab,

"eh, xde lah ma, saja nak ngadu2 kt mama. Adik exam pas winter break tkot xbaca buku, nanti kat Malaysia mesti main jek banyak. xpe lah."

padahal dalam hati terjerit-jerit nak cakap

"ADIK NAK BALEK MALAYSIA!! BOLEH MA?"

serius jeles.
kenapa exam lepas winter.
kalau x mesti aku balek jugak.
tapi xpe.
sabar nisa sabar.
takkan lari Malaysia tu.
alaa.. lagi berapa bulan jek pon
*ayat sedapkan hati*
nak g melancong kat luar negara, macam xberbaloi, sebab baru nak rancangkan,
gerenti kelam kabut plus mama xbagi pergi.
jadi untuk mengubat ulcer di hati ini
marilah kita pergi round-round Egypt dulu.

YUK KE BAHRIYAHHH!!!!
camping2 enjoy2!
bak kata orang kan
TAK KENAL MAKA TAK CINTA
so, aku kena kenal Egypt dulu baru lah aku jatuh cinta!
ye dakk?

Kepada yang nak balek Malaysia,
sila bawak balek makanan banyak2 ye
Take care
have a nice holiday! :)
kim salam kat family korang.
Bye-bye.
Nanti kita jumpa balek after winter break.



lagu untuk si homesick! :D

2 bebelan korang:

intanpayung said...

banyaknya duit mereka2 ini..
huhuh

Khairunnisa Ithnain said...

hehehe~
ala intan.. kate org, dia tu lg la.. nsb jek winter kali ni exam lmbt, ak rasa klo before, mesti ko pun xde kt zgzg... kan? kan? :p

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger