BLOGGER TEMPLATE

Pages

25 June, 2010

cawan dunia :)

salam.sejahtera.semua.

dek kerana keseraman mendengar salakkan anjing yg mendayu
aku pon terus bukak laptop pasang ayat al-quran dan bukak tnet.
sokmo dgr bunyik anjing, boring gak kekadang, tapi much better kot,
kang kalo bunyik selain binatang aku gak yang takut. hehe.
tapi kadang2 bunyik anjing ni bler gr byk2 kali mcm dgr budak nangis pon ada

hari ini xtaw la, ape la yg galak sangat dorg nak menyalak.
adakah di sebabkan kemenangan Jepun melawan Denmark?
atau kekalahan Italy oleh Svlokia?
or New zealand and Paraguay yg tidak menyumbang sebarang gol?
apa yang pasti, aku xsabar nak tunggu next match, BRAZIL vs PORTUGAL!
walaupun KAKA kesayangan aku xmain. T__T

GO!GO! BRAZIL.

aku sangat la xpuas hati Ivory Coast punye pemain.
*booooo ivory coast*
pe bende la nak jeles2 ngn KAKA, dah kalah da lah weh
nak main tipu plak. aku EMO ni. hahaha~
kesian kaka aku kena sabotaj
xpe Brazil, group teraniya biasanya akan menang!
tunggu dan lihat sahaja. :D

ok! aku da merapik.
byk post menarik menanti anda.
nantikan lepas aku exam :)
daaa~

sejak aku duk egypt ni, aku baru perasan diri aku pandai main futsal dan mampu berlari selaju mungkin dengan kasut wedges setebal 3-4 inchi tanpa terpelecok di dalam gelap. huhu. xsgka aku pandai berkokurikulum rupanya, aku ingat aku cuma pandai kurikulum jek.



2 bebelan korang:

huzaimRosli said...

peminat KAKA rupanya....siap sabotaj ag... haha.. sabar2... =D

mesti belajar men futsal tgok KAKA men kan? hehe....

Khairunnisa Ithnain said...

hahaha~
well! i <3 kaka...
tp mmg ivory coast men tipu... lala..
*sorry ivory coast fan*
smlm tgk time ivory coast lwn korea, dorg men tarik baju.. kesian pemain korea tu.. isk3..

eh2.. mne de.. futsal tu mmg bakat terpendam ea.. lahir naturally.. wakakaka~

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger