BLOGGER TEMPLATE

Pages

27 June, 2010

HOT itu saya..

aku tertanya2, nama atiqah ni mmg suka main tag2 ke?
huhuhu..

got tag from intannuratiqah
(again?)

1-Anda rasa anda hot?
yes i am. i`m HOT! mana tak HOT, kalau da satu hari mandi sampai banyak2 kali. walau duduk sebelah ladang gandum yang angin kuat gler, still HOT!

2- Bila kali terakhir anda makan pizza?

27/6/2010 pada pkul 134opm. pas exam biochem trus melantak kat pizza paradise, makan pizza super supreme+milk shake chocolate+spaghetti. ^__^

3-Lagu terakhir yang anda dengar sekarang?
lagu mamat- ku pohon restu ayah bonda
*raya xlagi da dengar lagu raya, smgt nk balek ni*

4-Apa yang anda sedang buat selain menyelesaikan tag ini?
sedang makan pizza super supreme tadi *yg tapaw balek* sambil minum air 7-up sejuk gler sambil duduk depan kipas angin yg dipasang selaju mungkin. :)
huh. bahagia. :)

5- Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
adik
kak chik (anak cik ta jek panggil nama ni)
kak khai
niesa
org egypt
budak jordan (bila tah aku g jordan??)
antie nisa
khairun
nis
doc (aminn...coming soon)
baby doll (kisah zmn kecik2)
adik manis (ini mamak juge panggil)
nasi (apekah??)
kak anis (OMG! don`t call me this! AWAS)!

Tag 8 orang

bab ni yg aku malas. ayo~ tapi ape2pon, mereka yg 8 org ni, anda harus buat. penat dah ni tag korg.

hanan
ima
areep
ain
org uk
fatin
zunu
huzaim

Siapakah org no. 1 kepada anda?
ketua editor (mjlh yg xsiap2) saya, dan saya rindu dgn dia :)

Katakan sesuatu kepada org no. 5
termasuk yang ini, saya rasa da 3 kali sy tag anda, bler nak buat tag2 ni?

Org no. 3 ada hubungan dengan siapa?
xsure sape, tapi yg pasti budak tu blaja kt maktab perguruan tganu.

Bagaimana pula dengan org no. 4?

erm. dulu ngan i***, tp xtaw la skg still ke x?

Pesanan buat orang nombor 6?

selamat berblogging! :)
sila buat tag ini, anggap seperti anda sedangvdilatih oleh senorita yg comel. =)


Kata2 cinta untuk org no. 2?

enti hulwah kal qamar fillail, waana uhibuki giddan-giddan. huhu~
sy still straight. jgn bimbang. hoho~
*aku nk bg syair adab nusus form 4 dlu, tapi xingat la plak*

adakah org no. 7 & 8 mempunyai persamaan?

dorg ni suka kat budak perempuan.
(eh..ke tak? haha)

Berikan 5 yang anda tau mengenai org yg tag anda?

muka serius
ex-kuliah mate
pandai berpantun
teramat minat dan die-fan DROGBA
baik hati (kot?) hehe.

Perasaan anda semasa menyelesaikan tag ni?

eh, kenapa kipas ni limit dia samapi 3 jek?? ada sapa2 nak sponsor aircond? xpon kipas yang level dia sampi 10.. panas ni. HOT! HOT! HOT!
nak balek msia~!

6 bebelan korang:

intanpayung said...

senget la pasal drogba tuuuuuuuu!!!!!!!

Khairunnisa Ithnain said...

hehehe~
eh bukan ker? ko kan mmg kipas-susah-mati drogba? dun shy2 to admit it...muahahahaha~

huzaimRosli said...

law dah lelaki, xkan nak suka kat laki? wekkk~~ mnx simpang... doa byk2... whakakaka.... =D

Khairunnisa Ithnain said...

huuhuhuhu~
mne la taw kan? dunia skg ni unpredictable. hehe~! joke!
ape2pon, DO or DIE!(do this tag)haha~
seriyes dikataor gler nisa! :)))

NuRuL AiN RohAiZaT said...

ak dh buat..
ehmm..

cik beLLanan said...

haha! perlu ke ayat y xsiap tuh? ;pp

rindu kmoo jugak! pnjg sgt tag kau nih. tgu aku rajen aku wat ye. ;p

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger