BLOGGER TEMPLATE

Pages

01 June, 2010

dari si comel kpd "tercomel" to yang comel. :)


salam semua.
tatkala aku sedang sibuk menjelajah mencari gossip, sedang mencuri baca diary2 org, sedang mengintip aktiviti2 org, sedang menyibuk mencatat ulasan2 bernas aku
di ALAM MAYA
*hah, msti nk pkir aku wat kt alam reality kn? isk3. dop eh, aku dop wat gtu*

tiba2...

tadaaaaa~

BLOG PALING COMEL
*riak menayang nih. haha.*

hoho. trimas la ye ATIQAH ANUAR, even my blog xde la comel mne pon. *terharu* wat susah2 jek. tapi mmg susah la gak, nak terima award pon kena balas pantun dlu. isk2.. xptot2.. :D
layan jek walau xkena.
jawapan saya :

Orang lelaki ada halkum,
Assalamualaikum.

Pagi tadi masak ayam kari,
Dengar ye saudari.

Terliur nisa melihat roti jala,
bertambah rasa nk pulang ke malaysia,
sudahlah padan kiut pula,
atiqah dan rizal semoga bahagia.

pergi berjalan di tepi paya,
duduk bersantai membasuh muka,
pujian kat atas jangan percaya,
semua itu karut belaka.

hahaha~^__^
*den gurau jak cik tiqah, jgn terasa.. anda kiut! xtipu.. :D*


soalan aku kt mereka yg bertuah..
korang suka xkawan ngn aku dan kenapa.

dan kepada :
shazwani azeera (my blog`s adviser)
nur nabilla hannan

TAHNIAH ANDA TERPILIH! :)




3 bebelan korang:

Nur Atiqah Anuar said...

hehehe
ak ske giler pantun ko!!!
hohoho

Khairunnisa Ithnain said...

well~
terimas~! :)

Khairunnisa Ithnain said...
This comment has been removed by the author.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger