BLOGGER TEMPLATE

Pages

22 June, 2010

mimpi indah luar biasa

orang dulu2 ade pesan
sebelum tido basuh kaki
basuh muka, gosok gigi.
baca doa tido, amik air semayang
baru tak mimpi ngeri.


masalahnya,
aku da buat smua,
tapi asal mimpi seram lagi?
owh. mungkin lupe nk baca doa tido kot.
tengah2 study, tiba2 mata terpejam
sbb tu terlupa nak baca. hehe.

serius.
malam td mimpi ngeri gler2.
sampai aku rasa aku nak bangun cpt2
tapi dia xbagi bangun la plak.
bermacam2 hantu memegang watak dlm mimpi aku
da macam drama pon ade.
aku xnk cter
sbb ianya sgt seram dan aku pon sbnrya
dah lupa bab ending nyer! hehe~

tapi apa aku nak cter adalah
MIMPI AKU KE-2
gler kan? siap byk2 mimpi lagi tuh.
mimpi ke-2 ni pasallll
hah, sila baca cerita di bawah

ceritanya :
aku berada di sebuah tmpt yg sgt cun melecun
pastu dalam mimpi tu aku dilahirkan sbg anak org kaya
ala mcm cerita richie rich
semua benda aku punya
aku nak apa semua dapat
segala-galanya indah sampailah satu hari
aku kenal ngn sorg anak teruna ni
*syg nye sbb dlm mimpi aku mamat ni xtunjuk muka*
aku kena kawen ngn dia
tanpa tgk muka
oh, sungguh kejam dunia.
aku pon, redha je la
cakap mak bapak xleh nk bantah
t jadi anak durhaka plak.

aku pon redha jela
time tu, teruna yg bakal jd suami aku tu
kena interview ngn parents aku
*dlm mimpi ni, parents mana tah jd parents aku*
terasa mcm aku anak angkat la plak dlm mimpi ni
dia kena soal macam2
semuanya pasal bisnes.
maklumlah kunun2nya, family aku bisnes byk
huh, amik mamat tu.
aku da pkir da, klo dia xdpt jwb mesti aku xjd kawen ngn dia
dah happy da time tu,
skali amik ko.
dia boleh jawab smua soklan2 payah yang amat dr parent aku (bukan sbnr)
aku terkedu dan diam.

bler da sukses, aku pulak kena g uma mamat a.k.a bakal suami aku tu
kena interview ngn parent dia plak
aku da cuak
ape hal kena interview2 ni
macam dah nak cari kje lak
keje doc mne ade interview2 ni mak cik!
aku dah debar bler duk dpn mak cik tu
pkir2 da soklan ape la mak cik ni nak tanya
aku pon selawat dlm hati
mitak2 dpt soklan senang
mak cik a.k.a bakal mak mertua aku tu
tenung aku semacam
uiks. psycho nyer. aku pon tunduk jek
takut uh, nak bertentangan mata.

tiba-tiba mak cik tu ckp,
"khairunnisa, da bersedia nk dgr soklan mak cik?"
aku angguk perlahan-lahan.
"soklan dia :

"WHAT IS B-OXIDATION FATTY ACIDS AND ITS REGULATIONS?
"

terus aku terbangun dari mimpi

tanpa sempat tgk sape la mamat tu.
rugi.rugi.rugi. hahaha~

ciss. sekali soklan biochem daaa~
bangun2 rupa2nya aku tengah tertido atas page title tu
patutla mimpi pon terkuar tajuk tu.
owh. maksudnya dia suh aku baca biochem la tu. lalala~!

ok. ini last paper wajib aku.
sila doakan aku ea korang.
selamat maju jaya. :)






Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger